Deklaracja dostępności
Dom Pomocy Społecznej w Strzebielinku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://strzebielinek.naszdps.pl . Data publikacji strony internetowej: 24.10.2022 Data ostatniej istotnej aktualizacji: 10.01.2023
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Obrazy posiadają tekst alternatywny, jednak ich opis nie wskazuje na to, co dokładnie przedstawiają dane fotografie.
Zamieszczone załączniki nie spełniają norm dostępności.
Zamieszczone obrazy posiadają opis alternatywny. Opis nie jest adekwatny do prezentowanej grafiki.
Informacja o przeprowadzonej analizie, o której mowa w art. 8, ust. 3 ustawy o dostępności cyfrowej. Załącznik zamieszczony pod deklaracją Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego.pdf
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-03-31.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobami kontaktowymi są Marcin Ledke oraz Jarosław Kochański, e-mail: strzebielinek@post.pl. Kontaktować można się również dzwoniąc pod numer telefonu 58 676 76 90. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audio deskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Na teren obiektu można wejść przez portiernię lub wjechać przez główną bramą wjazdową, otwieraną przez portiera.
Dla osób niepełnosprawnych na wózkach dostępne są całe powierzchnie parterowe we wszystkich budynkach znajdujących się na terenie Domu Pomocy Społecznej.
Wejścia do działów opiekuńczych oraz budynku administracyjnego posiadają podjazdy dla osób niepełnosprawnych na wózkach oraz poręcze.
W budynkach przeznaczonych dla mieszkańców znajdują się toalety przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Na teren obiektu można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W obiekcie nie ma pętli indukcyjnych, nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabo widzących.
W obiekcie nie ma możliwości skorzystania z tłumacza polskiego języka migowego.